Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос грешка ABS,SRS при палене комп.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос грешка ABS,SRS при палене комп.

    Здравейте,отскоро съм собственик на марката и имам 3 питания.
    Наскоро ми се случи на 2 пъти през няколко дни паля колата алфа 147 2001 JTD за първо палене през деня и ми изрева с грешка и писукане ABS и ASR error.Карам си нормално,гася я после пак я паля грешката не я дава повече нито ме известява за нея по някакъв начин.

    Също така напоследък някак си ми прави впечатление че не е толкова пъргава,може ли да ме посъветвате как да разбера дали турбото работи.Също така забелязвам че при палене на равно нивото на маслото е на макс на датчика и пръчката.Четох с упътването че това май не е добре какво ще кажете?
    Благодаря и съжелявам, ако не съм в правилният раздел.
    Last edited by evolintend; d.m.y г., 00:22.
    Alfa Romeo 147 JTD 2001

  • #2
    Относно първата част на питането - скоро ще се сдобиеш с нов акумулатор...
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от evolintend Покажи съобщение
      Здравейте,отскоро съм собственик на марката и имам 3 питания.
      Наскоро ми се случи на 2 пъти през няколко дни паля колата алфа 147 2001 JTD за първо палене през деня и ми изрева с грешка и писукане ABS и ASR error.Карам си нормално,гася я после пак я паля грешката не я дава повече нито ме известява за нея по някакъв начин.
      Също така напоследък някак си ми прави впечатление че не е толкова пъргава,може ли да ме посъветвате как да разбера дали турбото работи.Също така забелязвам че при палене на равно нивото на маслото е на макс на датчика и пръчката.Четох с упътването че това май не е добре какво ще кажете?
      Благодаря и съжелявам, ако не съм в правилният раздел.
      По първият "проблем" - слаб ти е акумулатора. Зареди го.
      По вторият, турбината се чува как се развърта, като форсираш на место. За пъргавината, може дебитомерът да е почнал да се е*ава, но това ще се види само на диагностика. Има една проба с изключването му, но не винаги е показателна.

      Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
      Относно първата част на питането - скоро ще се сдобиеш с нов акумулатор...
      Дай му шанс да го зареди
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Замерих акумулатора с мултицет 12 волта е,мисля че е нормално 75wh.Забелязах че въпросната грешка май я вади само на влажно а и попитах и други приятелчета с същата кола и те казват че им се случва често.От какво ли може да е.
        Относно турбината днес я тествах на една отсечка бачка идеално.А за маслото досега нямам проблеми явно не съм прекалил особенно.
        Alfa Romeo 147 JTD 2001

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от evolintend Покажи съобщение
          Замерих акумулатора с мултицет 12 волта е,мисля че е нормално 75wh.Забелязах че въпросната грешка май я вади само на влажно а и попитах и други приятелчета с същата кола и те казват че им се случва често.От какво ли може да е.
          Относно турбината днес я тествах на една отсечка бачка идеално.А за маслото досега нямам проблеми явно не съм прекалил особенно.
          Включи я на диагностика и виж кой датчик те базика. Най-вероятно е зацапан или с нарушена изолация.
          Маслото не е проблем.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Здравейте, колеги. Проблема е следния. След като смазах механизма на съединителя ( пластмасата в която лагеруват съединителя и спирачката) при палене, но не веднага, а да кажем след 5-10мин. каране от нищото светват ABS и VCD system failure. Изгасям колата и после при checka грешките изчезват и нито едно от двете не свети, след малко карана пак светват и после пак по същия начин изгасят. По принцип знам, че проблема се явява при слаб акумулатор. Измерих го показваше 12,45, викам айде ще го заредя. Заредих го няколко часа и го сложих, след което пак същото. Преди никога, дори и при слаб акумулатор ми се светвало само 1 път и толкова... гася, паля и повече не светва, а сега при всяко каране свети и изгася. Може ли да съм бутнал нещо отдолу докато съм смазвал механизма на съединителя? Кабели и т.н не съм вадил.. има една букса в непосредствена близост до съединителя... тя за какво е? пръсках със смазка зад нея някъде... възможно ли е да съм зацапал нещо ?

            Comment


            • #7
              Виж да не си разбутал машинките за стоповете и съединителя. Тая за стоповете се проверява лесно - накарай някой да натиска спирачка, а ти гледай отзад какво се случва. Тая на съединителя се хваща на диагностика.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Къде се намира тази машинка, че да съм я разбутал ? Снимка можеш ли да ми покажеш да знам...и какво трябва да гледам на стоповете ??? Дали светят както трябва ли ?

                Comment


                • #9
                  Тоя проблем с АБС и АСР е много вероятно да е от протъркана изолация на кабел на датчик за АБС. А може и да е комплексно и от акумулатор и от протъркан кабел.
                  Щом се появява в движение не е от акумулатора.
                  Може да провериш на запален двигател като въртиш волана в крайно ляво и дясно положение и да гледаш дали ще изпише грешка.Най-добре сваляш гумата и оглеждаш кабелите от амортисьора до главината.
                  Иначе стоп машинката е на педала на спирачката закачена. А другата за съединителя е до самия педал отгоре в ляво. Ама от нея няма да е,нея можеш да е провериш дали работи ако имаш автопилот. Автопилота не работи,ако не работи датчика на съединителя.
                  Last edited by zaryto; d.m.y г., 01:22.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • #10
                    интересното е че стана веднага след като базиках механизма на съединителя... не съм барал нищо по гумите или каквото и да е било друго...

                    ---------- Post added at 01:27 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

                    Ако е от кабелите по гумите... при завой трявбва да изкача грешката ... аз при мен в повечето случай е на прав участък без да натискам нито съединител нито спирачка... Ще ги огледам утре.. но мисля най-напред да погледна тази стоп машинка. Каква е процедурата по свалянето й. Лесно ли е или тегаво като смазването на остана на съединителя и спирачката

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                      интересното е че стана веднага след като базиках механизма на съединителя... не съм барал нищо по гумите или каквото и да е било друго...

                      ---------- Post added at 01:27 ---------- Previous post was at 01:14 ----------

                      Ако е от кабелите по гумите... при завой трявбва да изкача грешката ... аз при мен в повечето случай е на прав участък без да натискам нито съединител нито спирачка... Ще ги огледам утре.. но мисля най-напред да погледна тази стоп машинка. Каква е процедурата по свалянето й. Лесно ли е или тегаво като смазването на остана на съединителя и спирачката
                      Взимаш една плочка тротоарна и я слагаш на спирачката, после бягаш зад колата да видиш дали свети. Ако ти светят стоповете , значи работи. Ако не работи лягаш под педалите на педала на спирачките има ето такава машинка,като тази до съединителя:

                      http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1

                      Зарърташ я леко с 2-та пръста и излиза без усилие.

                      Ако машинката работи прегледай кабелите на АБС.

                      Не е задължително интервенцията на съединителя да е свързана с проблема. Понякога кабелите на АБС-а излизат от стойките и се търкат в джантата докато се протъркат. При мен даже липсваше парче около 4 - 5 сантиметра и беше вързан на късо. Ако имаш кабел и софтуер , ще видиш къде е проблема по-лесно.
                      Last edited by zaryto; d.m.y г., 04:33.
                      Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                      За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                      Comment


                      • #12
                        Има ли опция стоп машинката да е зациклила в позиция на настисната спирачка... понеже не се променя светлината отзаде а свети доста ярко... + това 3-тия стоп не свети ако не е настисната спирачката нали така ? или се бъркам понеже при мен в настинато положение и ненатиснато си свети еднакво...

                        Comment


                        • #13
                          Не знам,не съм се занимавал с машинката. Виж другата машинка на съединителя дали е същата и пробвай с нея дали има разлика,ако става. Виж хода на копчето и буксата далиса еднакви. За проба може и да стане.
                          Иначе третия стоп свети само като натиснеш спирачката и светят по-силно стоповете.
                          Last edited by zaryto; d.m.y г., 13:19.
                          Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                          За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                          Comment


                          • #14
                            значи машинката е зациклила все едно е настъпана спирачката.. понеже с натиснат и ненатиснат педал свети третия стоп Ще се взема нова.

                            Comment


                            • #15
                              Мисля, че проблема е решен. Оказа се, че датчика работи, но не прави конкакт с пластината, която го притиска при свободно положение. В следствие на това стоповете светеха и компа се е шашкал. Изкривих малко пластината да направи контакта и всичко изгасна. Ще пиша, ако проблема продължи да излиза
                              Last edited by zombiran; d.m.y г., 09:39.

                              Comment

                              Working...
                              X